Deze website maakt gebruik van Cookies Wij gebruiken cookies om je surfervaring op onze site te optimaliseren. Bezoek je onze website, dan vragen we je om akkoord te gaan met deze cookies. - Cookies Meer informatie Toestaan
Winkelmandje

GENIET VAN DE WINTER SHOPPING DAY ACTIE BEL ONS VOOR DE MAGISCHE KORTINGSCODE

Proficiat met je goede keuze. Het werd aan je winkelmandje toegevoegd.
Verder winkelen
Naar de kassa

Retourneren & ruilen

Hoe moet ik mijn product inpakken om het terug te sturen?

Gebruik een stevige verpakking, het liefst de originele. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er misschien nog iemand anders mee blij maken. Heb je de originele verpakking niet meer in huis? Geen probleem, we bekijken de staat van je teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is.

Je verpakte product kun je verzenden in de ontvangstdoos of andere stevige doos die je goed afsluit.

Product ingepakt? Print je verzendlabel uit of schrijf het antwoord- en retournummer op de doos. Die vind je in de mail die je van ons hebt ontvangen.


Kan ik alles retourneren?

Je kan binnen de 14†dagen (supplementen en verzorgingsproducten met houdbaarheidsdatum worden niet teruggenomen) nadat je een niet gebruikt product ontvangen hebt, je retour aanmelden. Je hebt hierbij 2 opties:

  • je product gratis ruilen voor een ander product.
  • je product gratis retourneren en je geld terug laten storten.


Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen.


Wat zijn de uitzonderingen op retourneren?

Je begrijpt wel dat je de volgende artikelen niet kan terugsturen:

  • Verzorgingsproducten en voedingssupplementen die open gedaan zijn, hebben een beperkte houdbaarheidsdatum. Deze kunnen niet teruggestuurd en/of omgeruild worden.
  • Vouchers, cadeaubonnen en tegoedbonnen. Ook als ze nog niet gebruikt zijn.



Wanneer kan ik mijn terugbetaling verwachten?

Zodra we je retourzending verwerkt hebben, betalen we je binnen 4 werkdagen terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode.

Het kan zo zijn dat je je geld in meerdere delen terugkrijgt. Dit kan door twee dingen komen:

  • Je hebt het bedrag of een gedeelte daarvan betaald met een cadeaubon of een voucher. Je krijgt dat bedrag dan terug in de vorm van shoptegoed.
  • Je hebt een product omgeruild voor een ander product. In dat geval storten we de aankoopwaarde van het eerste product terug op het betaalmiddel waarmee je als eerst hebt betaald. Heb je bijbetaald voor het vervangende product? Dan krijg je dat resterende bedrag apart teruggestort.

Staat het bedrag na 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan zeker contact met ons op.